Garantie & Defecten

Vragen en instellingen

 

Heeft u vragen over de werking of het instellen van uw machine? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze deskundige medewerkers helpen u graag met uw vragen en bij het optimaal instellen van uw machine.

 


 

Defect bij ontvangst

 

Mocht het door u ontvangen product niet goed functioneren of beschadigd zijn, neem dan binnen 48 uur contact op met onze klantenservice. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen.

 


 

Garantie bij Koffiewarenhuis.nl

 

Raakt uw machine onverhoopt defect? Geen probleem want ook voor service kunt u altijd bij ons terecht. De service afhandeling is per merk verschillend. Hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden. LET OP! Bewaar altijd de orginele verpakking. Hierin is de machine geschikt voor transport!

 

Stappenplan machines zonder service aan huis

 

1. Meld uw storing via ons service aanvraag formulier. 
2. U wordt benaderd om de klacht en het retourzenden te bespreken.
3. U kunt de machine retourneren met PostNL aan onze technische dienst.
4. Wij zullen uw machine repareren, en weer bij u thuisbezorgen.

 

Graag service aan huis? Schaf dan bij aanschaf van uw machine onze Premium Plus service aan. Deze vindt u onder het kopje opties bij de producten. Lees hieronder meer over deze service.

 

Premium Plus Service

 

Indien u bij aanschaf van een machine onze Premium Plus service aanschaft, kunt u het volgende verwachten. Wanneer uw machine onverhoopt defect raakt, neemt u contact met ons op. Wij zullen gedurende de garantieperiode van de machine deze kostenloos bij u laten afhalen, repareren en weer bij u thuisbezorgen. Kortom zorgenloos genieten!

 

Stappenplan machines met service aan huis

 

Machines die standaard zijn voorzien van service aan huis kunt u herkennen aan het vinkje achter Pick&Return service in de specificatiekolom van het betreffende product.

 

1. Meld uw storing via ons service aanvraag formulier
2. U wordt benaderd om de klacht te bespreken en een afhaalafspraak te maken.
3. De machine wordt bij u thuis afgehaald, gerepareerd en weer bij u thuisbezorgd.