Nieuws
ALTIJD UP TO DATE
Primeur bij Koffiewarenhuis.nl, de Lelit PL92T Elizabeth! 07-07-2018 16:13
Bent u een cappuccino liefhebber en op zoek naar een machine met 2 boilers maar heeft u weinig ruimte? De Lelit PL92T Elizabeth is de oplossing. Deze, klik hier voor meer informatie
thumb
Primeur bij Koffiewarenhuis.nl, de Lelit PL92T Elizabeth! Meer informatie
thumb

Primeur bij Koffiewarenhuis.nl, de Lelit PL92T Elizabeth!

07-07-2018 16:13

Bent u een cappuccino liefhebber en op zoek naar een machine met 2 boilers maar heeft u weinig ruimte? De Lelit PL92T Elizabeth is de oplossing. Deze compacte espressomachine is uitgevoerd met 2 boilers, PID controller en is zeer snel op temperatuur. Klik op de link voor meer informatie!

thumb Lelit PL92T Elizabeth Lees meer
Bezzera Wood tamper set nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl! 14-06-2018 14:47
Met trots stellen wij u voor aan het Bezzera Wood tamper set! Een fraai set bestaande uit een zware tamper met vlakke RVS basic en een degelijk RVS, klik hier voor meer informatie
thumb
Bezzera Wood tamper set nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl! Meer informatie
thumb

Bezzera Wood tamper set nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl!

14-06-2018 14:47

Met trots stellen wij u voor aan het Bezzera Wood tamper set! Een fraai set bestaande uit een zware tamper met vlakke RVS basic en een degelijk RVS tampingstation. Uniek is de integratie van het blindfilter in het ontwerp van het tampingstation. Klik op de link voor meer informatie over dit fraaie set.

thumb Bezzera Wood tamper set 58mm vlak Lees meer
De vernieuwde Ascaso bonenmalers nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl! 07-06-2018 12:23
Nu uit voorraad leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl, de vernieuwe Ascaso I-Steel 1 modellen en de I-Mini 250W. Ascaso heeft de malers nu voorzien van een, klik hier voor meer informatie
thumb
De vernieuwde Ascaso bonenmalers nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl! Meer informatie
thumb

De vernieuwde Ascaso bonenmalers nu leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl!

07-06-2018 12:23

Nu uit voorraad leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl, de vernieuwe Ascaso I-Steel 1 modellen en de I-Mini 250W. Ascaso heeft de malers nu voorzien van een maalstanden indicator zodat u eenvoudig uw gewenste maalgraad kunt vinden en onthouden. Klik op één van de modellen voor meer informatie.

thumb Ascaso I-Steel 1 zwart Lees meer
thumb Ascaso I-Steel 1 Timer glanzend RVS Lees meer
thumb Ascaso I-Steel 1 Timer geborsteld RVS Lees meer
thumb Ascaso I-steel 1 glanzend RVS Lees meer
thumb Ascaso I-steel 1 geborsteld RVS Lees meer
thumb Ascaso I-Mini 250W Lees meer
Maak uw zetgroep in één handomdraai schoon met de Espazzola, de innovatie uit Zwitserland! 06-06-2018 14:11
De Espazzola is de reinigingstool voor de zetgroep waar wij al jaren op gewacht hebben. Deze geniale reinigstool maakt uw zetgroep in daadwerkelijk, klik hier voor meer informatie
thumb
Maak uw zetgroep in één handomdraai schoon met de Espazzola, de innovatie uit Zwitserland! Meer informatie
thumb

Maak uw zetgroep in één handomdraai schoon met de Espazzola, de innovatie uit Zwitserland!

06-06-2018 14:11
De Espazzola is de reinigingstool voor de zetgroep waar wij al jaren op gewacht hebben. Deze geniale reinigstool maakt uw zetgroep in daadwerkelijk één handomdraai perfect schoon.
 
Met de Espazzola verwijdert u achtergebleven koffieresten waar u met een normale borstel lastig bijkomt. Wij adviseren deze tool wekelijks te gebruiken. Bekijk de video voor meer informatie.
 
De Espazzola wordt geleverd in één uitvoering en is geschikt voor machines met filterbakjes van 57 tm 59mm 
thumb Espazzola reinigingstool zwart Lees meer
Bekijk archief

Nieuwe Nivona 800 lijn uit voorraad leverbaar bij Koffiewarenhuis.nl

22-07-2017 12:37

Nivona heeft haar 800 serie vernieuwd! Zo heeft Nivona deze lijn nu ook uitgevoerd met het aroma balans systeem. Hiermee kunt u zelf de druk op uw koffie tijdens het zetproces bepalen! Ga voor perfectie en kies voor een Nivona uit de 800 lijn.

thumb Nivona Cafe Romatica 859 De Nivona CafeRomatica 859 is een zeer compleet volautomaat uit de Nivona lijn. De fraaie... Lees meer
thumb Nivona Cafe Romatica 842 Met de Nivona Cafe Romatica 842 zet Nivona een fraaie eigentijdse koffiemachine neer. De fraaie... Lees meer
thumb Nivona Cafe Romatica 841 Met de Nivona Cafe Romatica 841 zet Nivona een fraaie eigentijdse koffiemachine neer. De fraaie... Lees meer
Bekijk archief